المشاركات

قصص سكس – جارتي ترضعني وانا صغير وارضعها وانا كبير وانيكها اسمي احمد وعندي 23 سنة انا مشكلتي اني هايج باستمرار ودايما زبري واكلني بس طبعا بسبب قلة الفلوس مش قادر اتجوز عشان كدا مقضيها تسالي مع بنات المنطقة وخصوصا البت مروه اللش شغاله في الصيدلية ,بس مروه دي بالذات كانت سهلة اوي واول مره (سكس مصري )عرفت انها رخيصة لما كنت في مره تعبان شوية والدكتور كان كاتبلي علي حقن فروحت عندها عشان تديني الحقنة وبعد ما نزلت البنطلون والبكسر لقيتها عماله تفرك فرادي طيازي وتقرصني فيهم ,ايديها كانت باردة وناعمة فسخنت عليها وهي عماله تمشي ايدها علي طيزي وزبري بدأ يقف بالفعل بس انا حاولت اهديه وانزله عشان متاخدش بالها وبعد ما خلصت الحقنة وخلعتها من طيزي ,لقيتها مدت ايدها من قدامي وقعدت تلوش لحد ما مسكت زبري وسحبتني منه انا اتسمرت في مكاني من جرأتها ومعرفتش اتحرك ,بدأت تفرك في زبري لحد ما زبري قذف المني بين ايديها الناعمة ,ومن بعديها وبدأت اجيلها الصيدلية وبدأت علاقتنا تتطور وحاولت انيكها في كسها بس رفضت لانها مش متجوزة ولسه بكر عشان كدا كنت مقضيها معاها انيكها في طيازها وتمصلي زبري ,بس بعد فترة لقيتها ...
سكس ديوث – امي طلعت شرموطة وفضحتني – سكس محارم في يوم كنت قاعد علي الكمبيوتر وبتفرج علي موقع من مواقع افلام السكس ,وانا بقلب في الفيديوهات لقيت فيديو لواحدة شبه امي بس جودة الفيديو مكنتش واضحة عشان كدا مركزتش في الموضوع ,وفي اليوم اللي بعديه دخلت بردو علي الموقع تاني وانا بقلب في الموقع لقيت فيديو تاني لواحدة شبه امي بترقص عريانة فدخلت اشوف الفيديو لقيتها امي بالفعل والفيديو كان في منتهي الوضوح ولقيت من تحت الفيديو في قائمة الفيديوهات المشابهة مجموعة فيديوهات كتيرة لأمي منهم فيديو وامي نايمة تحت فحل اسود بزبر تخين نازل فحت وردم في كس امي ,وامي عماله تصوت وتتأوه وراجلين واقفين جنبها من هنا ومن هنا وهي في النص ماسكه زبارهم بأيديها وعماله تفركهم بأيديها وتمص في زبر دا شوية والتاني شوية وفي نفس الوقت الفحل الاسود نازل فشخ في كسها من تحت ويتف علي وشها ويقولها “يا مره يا نجسة يا بنت اللبوة احنا هنفشخك نيك ونفضحك” وامي تقولهم “ايوة كدا افشخني بزبرك ومترحمنيش” ولقيت ليها فيديو وواحد زانقها في حمام في كافيتيريا وبينيكها في طيزها وامي عماله تتوجع وتقوله “حاسب يا راجل زبرك فرتك طيزي حرام عليك...
سكس محارم – امه  تركب زبر زوج خالته – العائلة الكريمة اسمي احمد انا شاب غير متزوج عندي 25 سنة ونشأت في عائلة ملتزمة جدا ظاهريا ومع ذلك فزنا المحارم منتشر بين افراد العائلة في السر. وكانت اول صدمة ليا لما كنت مسافر للعمل واخدت اجازة مرضية ومكنش حد في البيت عارف اني راجع في اليوم دا. خلت في اليوم دا بيتنا واتصدمت لما لقيت اسامة (زوج خالتي اسماء) نايم علي الارض وامي قالعه ملابسها وقاعده عريانة وبتقعد علي زبرو في وضعية الفارسه. انا فضلت متمسر في مكاني من المنظر اللي انا شايفة وهما مش حاسيين بيا بسبب صرخات وتأوهات امي العالية وهي عماله تتمرجح علي زبر جوز خالتي. قربت منهم ورفعت امي من علي زبر زوج خالتي وضربتها بالقلم واول ما شافني جوز خالتي خد ملابسه وطلع يجري من بيتنا. امي كانت واقفه قدامي عريانة ومغطية كسها وبزازها بايديها ووشها في الارض من الخجل. هجمت علي امي ورقدتها علي الارض وقعدت عليها وفضلت اضربها بكل قوة في كل انحاء جسمها وهي عماله تبكي من الالم وتقولي ارحمني يبني ابوس رجلك. المشكلة اني لما كنت بضربها وايدي عماله تغرس في لحمها الطري وبزازها عماله تترج قدام عيني ...
سكس مصري محارم – خالتي شوقية وبنتها سهام علي زبري – سكس نار خالتي شوقية ,هي ست ريفية عايشة مع بنتها الوحيدة سهام بعد ما جوزها مات من فترة كبيرة ,وطبعا بحكم انها خالتي فكنت بروح ازورهم كل فترة عشان اطمن عليهم واديهم المصاريف ,وفي يوم روحت عشان اطمن عليهم لقيت خالتي موش وجودة وسهام لوحدها في البيت ,دخلت سهام عشان تجيبلي حاجه اشربها واتأخرت فدخلت وراها عشان اشوف في ايه لقيت سهام بتتكلم علي الكمبيوتر مع شاب وفاتحه الكام وعماله تفرك كسها وموجهة الكام علي كسها فرجعت تاني بسرعة من غير ماتاخد بالها اني شوفتها وقعدت علي الكرسي ومفيش خمس دقايق ولقيتها جت وجايبه كوبايتين شاي ليا وليها فسالتها (انتي اتأخرتي ليه يا سهام جوه) فقالتلي (اصل انا بشتغل عالنت وكان عندي مصلحة وخلصتها) فقلتلها (انتي كبرتي اهوه يا سهام وادورتي وبقيتي عروسة عاوزين نشوفلك عريس ,تعالي اقعدي هنا جنبي) فقامت وجت قعدت جنبي فلفيت دراعي حوالين وسطها وسحبتها جامد ناحيتي ولطعتها بوسه علي خدها فأستغربت من اللي انا بعمله وحاولت تقوم من جنبي بس مسكتها جامد ونيمتها علي الكنبه وطلعت فوقيها وفضلت ابوسها في شفايفها ومديت ايدي من تحت ونز...
قصص سكس – زوجي مش مكيفني فاطرده واجيب الجزار وصاحبه ينيكوني في شقة زوجي اسمي اسراء عندي 21 سنة متزوجة بقالي اكتر من سنة ,انا بطبيعتي حامية نار وكسي وطيزي واكلني علطول ,قبل الجواز كنت فاتحه خرم طيزي لكل شباب المنطقة ,مفيش زبر في منطقتي مداقش عسل طيزي ولعب فيها شوية بزبره ,اروح عند البقال اخد منه كل اللي انا عاوزاه وبعد ما اخلص ادخل معاه المخزن يزحلق زبه في طيزي شوية ويجيبهم في مصاريني من جوه وخلص الكلام علي كدا وانا كنت بحب اوي المني الدافي في طيزي وبالذات وانا ماشية والمني بتاع الرجاله بينقط من طيزي في الكيلوت بتاعي كان بيبقي احساس ممتع جدا وبعد مبرجع البيت اقلع الكيلوت بتاعي مع نفسي في الحمام وافضل الحس المني بواقي المني اللي نقطت من طيزي في الكيلوت كانت بتسخني نيك ,حتي الهدوم كنت بلبس احسن واشيك هدوم وبردو بنفس الطريقة لحد ما اتجوزت ,جوزي اسمه حسن اكبر مني بسبع سنين ,في بداية جوزانا كان بيشبع رغباتي بشكل مقبول بأستثناء انه مكنش يحب ينيكني في طيزي ابدا نما كان معقول من ناحية كسي ,في بداية جوازنا في ليلة الدخلة دخل زبه في كسي ومفيش دقيقتين ولقيته جابهم في كسي ,علطول شخرتله وقلتله “...
سكس محارم عربي – مراتي وحماتي (امها) زنا المحارم – قصص سحاق محارم اسمي محمد وعندي 25 سنة ,انا شاب بعشق الجنس بشكل مهول لدرجة اني كنت بمارس العادة السرية 4 مرات يوميا وانا في الثانوي والجامعة وبعد ما اتخرجت واشتغلت بقيت بمارس الجنس مع الارامل والمطلقات اللي في منطقتي وخصوصا الستات المربربة فوق الاربعين ,وكان فيه ست ساكنة جنبينا اسمها مدام رضوي كانت شغالة معايا في صيدلية هيا واخدة الفترة الصباحية وانا واخد الفترة المسائية ,وبدأت علاقتي معاها لما في مره نزلت الصيدلية عشان استلم منها الشغل بس قبل ميعادي بساعة لان ساعتي كانت مقدمة وانا مكنتش واخد بالي ,روحت الصيدلية لقيتها فاضية ومفيش حد خالص فدخلت المخزن بتاع الصيدلية وانا واقف علي الباب سمعت اصوات في المخزن ففتحت باب المخزن بكل هدوء ودخلت جوه لقيت مدام رضوي نايمة في حضن ست معرفهاش وعمالين يبوسو في بعض والست التانية كانت عماله تلعب بصوابعها في كس مدام رضوي ,اول ما شافوني لقيت مدام رضوي والست التانية اتخضو ووقفو موش عارفين يقولو ايه ولبسو هدومهم والست التانية خدت بعضيها ومشيت وفضلت مدام رضوي تستسمحني عشان مفضحهاش قدام جوزها وعيالها فقل...
قصص جنسيه – كيف استدرجني زوج امي لزنا المحارم وناكني – سكس محارم اسمي هناء عندي 32 سنة مش متزوجة واعيش مع امي عندها 50 سنة وابويا مات من فترة كبيرة ومن ساعتها وانا المسئولة عن مصاريف الاكل والشرب والايجار بحكم اني وحيدة امي واضطريت اطلع اشتغل بس في الفترات الاخيرة الاسعار بدأت تغلي ومبقتش قادرة اكفي البيت وكمان كلام الناس بدا يكتر عليا انا وامي وخصوصا اننا موش معانا راجل في البيت خالص فقررت امي انها تتجوز عم حمدي صديق ابويا وكان عينه علي امي من زمان عشان يصرف عليها وعليا كمان وبالفعل من بعد ما امي اتجوزت عم حمدي قعدت من الشغل وبقينا نصرف وناكل ونشرب من خير عم حمدي وجه عم حمدي قعد معانا في شقة امي بس هو اللي كان بيدفع الايجار وكان مسئول عن مصاريفنا بالكامل ,عم حمدي كان يوم يقعد معانا ويوم مع مراته القديمة ,بس في الفترات الاخيرة لقيته مبيسيبش بيتنا خالص ,انا طبعا كنت بفكر انه اكيد بيقعد عشان امي وعشان بيحبها ,وفي يوم نزلت امي السوق وكنت انا قاعدة في البيت بغسل المواعين في المطبخ وبعد ما خرجت امي لقيته دخل ورايا المطبخ يكلمني عم حمدي :انتي صعبانة عليا اوي يا هناء” انا :”ليه يا عم حمد...