قصص سكس – جارتي ترضعني وانا صغير وارضعها وانا كبير وانيكها اسمي احمد وعندي 23 سنة انا مشكلتي اني هايج باستمرار ودايما زبري واكلني بس طبعا بسبب قلة الفلوس مش قادر اتجوز عشان كدا مقضيها تسالي مع بنات المنطقة وخصوصا البت مروه اللش شغاله في الصيدلية ,بس مروه دي بالذات كانت سهلة اوي واول مره (سكس مصري )عرفت انها رخيصة لما كنت في مره تعبان شوية والدكتور كان كاتبلي علي حقن فروحت عندها عشان تديني الحقنة وبعد ما نزلت البنطلون والبكسر لقيتها عماله تفرك فرادي طيازي وتقرصني فيهم ,ايديها كانت باردة وناعمة فسخنت عليها وهي عماله تمشي ايدها علي طيزي وزبري بدأ يقف بالفعل بس انا حاولت اهديه وانزله عشان متاخدش بالها وبعد ما خلصت الحقنة وخلعتها من طيزي ,لقيتها مدت ايدها من قدامي وقعدت تلوش لحد ما مسكت زبري وسحبتني منه انا اتسمرت في مكاني من جرأتها ومعرفتش اتحرك ,بدأت تفرك في زبري لحد ما زبري قذف المني بين ايديها الناعمة ,ومن بعديها وبدأت اجيلها الصيدلية وبدأت علاقتنا تتطور وحاولت انيكها في كسها بس رفضت لانها مش متجوزة ولسه بكر عشان كدا كنت مقضيها معاها انيكها في طيازها وتمصلي زبري ,بس بعد فترة لقيتها ...
المشاركات
عرض المشاركات من سبتمبر, 2019
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
سكس ديوث – امي طلعت شرموطة وفضحتني – سكس محارم في يوم كنت قاعد علي الكمبيوتر وبتفرج علي موقع من مواقع افلام السكس ,وانا بقلب في الفيديوهات لقيت فيديو لواحدة شبه امي بس جودة الفيديو مكنتش واضحة عشان كدا مركزتش في الموضوع ,وفي اليوم اللي بعديه دخلت بردو علي الموقع تاني وانا بقلب في الموقع لقيت فيديو تاني لواحدة شبه امي بترقص عريانة فدخلت اشوف الفيديو لقيتها امي بالفعل والفيديو كان في منتهي الوضوح ولقيت من تحت الفيديو في قائمة الفيديوهات المشابهة مجموعة فيديوهات كتيرة لأمي منهم فيديو وامي نايمة تحت فحل اسود بزبر تخين نازل فحت وردم في كس امي ,وامي عماله تصوت وتتأوه وراجلين واقفين جنبها من هنا ومن هنا وهي في النص ماسكه زبارهم بأيديها وعماله تفركهم بأيديها وتمص في زبر دا شوية والتاني شوية وفي نفس الوقت الفحل الاسود نازل فشخ في كسها من تحت ويتف علي وشها ويقولها “يا مره يا نجسة يا بنت اللبوة احنا هنفشخك نيك ونفضحك” وامي تقولهم “ايوة كدا افشخني بزبرك ومترحمنيش” ولقيت ليها فيديو وواحد زانقها في حمام في كافيتيريا وبينيكها في طيزها وامي عماله تتوجع وتقوله “حاسب يا راجل زبرك فرتك طيزي حرام عليك...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
سكس محارم – امه تركب زبر زوج خالته – العائلة الكريمة اسمي احمد انا شاب غير متزوج عندي 25 سنة ونشأت في عائلة ملتزمة جدا ظاهريا ومع ذلك فزنا المحارم منتشر بين افراد العائلة في السر. وكانت اول صدمة ليا لما كنت مسافر للعمل واخدت اجازة مرضية ومكنش حد في البيت عارف اني راجع في اليوم دا. خلت في اليوم دا بيتنا واتصدمت لما لقيت اسامة (زوج خالتي اسماء) نايم علي الارض وامي قالعه ملابسها وقاعده عريانة وبتقعد علي زبرو في وضعية الفارسه. انا فضلت متمسر في مكاني من المنظر اللي انا شايفة وهما مش حاسيين بيا بسبب صرخات وتأوهات امي العالية وهي عماله تتمرجح علي زبر جوز خالتي. قربت منهم ورفعت امي من علي زبر زوج خالتي وضربتها بالقلم واول ما شافني جوز خالتي خد ملابسه وطلع يجري من بيتنا. امي كانت واقفه قدامي عريانة ومغطية كسها وبزازها بايديها ووشها في الارض من الخجل. هجمت علي امي ورقدتها علي الارض وقعدت عليها وفضلت اضربها بكل قوة في كل انحاء جسمها وهي عماله تبكي من الالم وتقولي ارحمني يبني ابوس رجلك. المشكلة اني لما كنت بضربها وايدي عماله تغرس في لحمها الطري وبزازها عماله تترج قدام عيني ...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
سكس مصري محارم – خالتي شوقية وبنتها سهام علي زبري – سكس نار خالتي شوقية ,هي ست ريفية عايشة مع بنتها الوحيدة سهام بعد ما جوزها مات من فترة كبيرة ,وطبعا بحكم انها خالتي فكنت بروح ازورهم كل فترة عشان اطمن عليهم واديهم المصاريف ,وفي يوم روحت عشان اطمن عليهم لقيت خالتي موش وجودة وسهام لوحدها في البيت ,دخلت سهام عشان تجيبلي حاجه اشربها واتأخرت فدخلت وراها عشان اشوف في ايه لقيت سهام بتتكلم علي الكمبيوتر مع شاب وفاتحه الكام وعماله تفرك كسها وموجهة الكام علي كسها فرجعت تاني بسرعة من غير ماتاخد بالها اني شوفتها وقعدت علي الكرسي ومفيش خمس دقايق ولقيتها جت وجايبه كوبايتين شاي ليا وليها فسالتها (انتي اتأخرتي ليه يا سهام جوه) فقالتلي (اصل انا بشتغل عالنت وكان عندي مصلحة وخلصتها) فقلتلها (انتي كبرتي اهوه يا سهام وادورتي وبقيتي عروسة عاوزين نشوفلك عريس ,تعالي اقعدي هنا جنبي) فقامت وجت قعدت جنبي فلفيت دراعي حوالين وسطها وسحبتها جامد ناحيتي ولطعتها بوسه علي خدها فأستغربت من اللي انا بعمله وحاولت تقوم من جنبي بس مسكتها جامد ونيمتها علي الكنبه وطلعت فوقيها وفضلت ابوسها في شفايفها ومديت ايدي من تحت ونز...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
قصص سكس – زوجي مش مكيفني فاطرده واجيب الجزار وصاحبه ينيكوني في شقة زوجي اسمي اسراء عندي 21 سنة متزوجة بقالي اكتر من سنة ,انا بطبيعتي حامية نار وكسي وطيزي واكلني علطول ,قبل الجواز كنت فاتحه خرم طيزي لكل شباب المنطقة ,مفيش زبر في منطقتي مداقش عسل طيزي ولعب فيها شوية بزبره ,اروح عند البقال اخد منه كل اللي انا عاوزاه وبعد ما اخلص ادخل معاه المخزن يزحلق زبه في طيزي شوية ويجيبهم في مصاريني من جوه وخلص الكلام علي كدا وانا كنت بحب اوي المني الدافي في طيزي وبالذات وانا ماشية والمني بتاع الرجاله بينقط من طيزي في الكيلوت بتاعي كان بيبقي احساس ممتع جدا وبعد مبرجع البيت اقلع الكيلوت بتاعي مع نفسي في الحمام وافضل الحس المني بواقي المني اللي نقطت من طيزي في الكيلوت كانت بتسخني نيك ,حتي الهدوم كنت بلبس احسن واشيك هدوم وبردو بنفس الطريقة لحد ما اتجوزت ,جوزي اسمه حسن اكبر مني بسبع سنين ,في بداية جوزانا كان بيشبع رغباتي بشكل مقبول بأستثناء انه مكنش يحب ينيكني في طيزي ابدا نما كان معقول من ناحية كسي ,في بداية جوازنا في ليلة الدخلة دخل زبه في كسي ومفيش دقيقتين ولقيته جابهم في كسي ,علطول شخرتله وقلتله “...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
سكس محارم عربي – مراتي وحماتي (امها) زنا المحارم – قصص سحاق محارم اسمي محمد وعندي 25 سنة ,انا شاب بعشق الجنس بشكل مهول لدرجة اني كنت بمارس العادة السرية 4 مرات يوميا وانا في الثانوي والجامعة وبعد ما اتخرجت واشتغلت بقيت بمارس الجنس مع الارامل والمطلقات اللي في منطقتي وخصوصا الستات المربربة فوق الاربعين ,وكان فيه ست ساكنة جنبينا اسمها مدام رضوي كانت شغالة معايا في صيدلية هيا واخدة الفترة الصباحية وانا واخد الفترة المسائية ,وبدأت علاقتي معاها لما في مره نزلت الصيدلية عشان استلم منها الشغل بس قبل ميعادي بساعة لان ساعتي كانت مقدمة وانا مكنتش واخد بالي ,روحت الصيدلية لقيتها فاضية ومفيش حد خالص فدخلت المخزن بتاع الصيدلية وانا واقف علي الباب سمعت اصوات في المخزن ففتحت باب المخزن بكل هدوء ودخلت جوه لقيت مدام رضوي نايمة في حضن ست معرفهاش وعمالين يبوسو في بعض والست التانية كانت عماله تلعب بصوابعها في كس مدام رضوي ,اول ما شافوني لقيت مدام رضوي والست التانية اتخضو ووقفو موش عارفين يقولو ايه ولبسو هدومهم والست التانية خدت بعضيها ومشيت وفضلت مدام رضوي تستسمحني عشان مفضحهاش قدام جوزها وعيالها فقل...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
قصص جنسيه – كيف استدرجني زوج امي لزنا المحارم وناكني – سكس محارم اسمي هناء عندي 32 سنة مش متزوجة واعيش مع امي عندها 50 سنة وابويا مات من فترة كبيرة ومن ساعتها وانا المسئولة عن مصاريف الاكل والشرب والايجار بحكم اني وحيدة امي واضطريت اطلع اشتغل بس في الفترات الاخيرة الاسعار بدأت تغلي ومبقتش قادرة اكفي البيت وكمان كلام الناس بدا يكتر عليا انا وامي وخصوصا اننا موش معانا راجل في البيت خالص فقررت امي انها تتجوز عم حمدي صديق ابويا وكان عينه علي امي من زمان عشان يصرف عليها وعليا كمان وبالفعل من بعد ما امي اتجوزت عم حمدي قعدت من الشغل وبقينا نصرف وناكل ونشرب من خير عم حمدي وجه عم حمدي قعد معانا في شقة امي بس هو اللي كان بيدفع الايجار وكان مسئول عن مصاريفنا بالكامل ,عم حمدي كان يوم يقعد معانا ويوم مع مراته القديمة ,بس في الفترات الاخيرة لقيته مبيسيبش بيتنا خالص ,انا طبعا كنت بفكر انه اكيد بيقعد عشان امي وعشان بيحبها ,وفي يوم نزلت امي السوق وكنت انا قاعدة في البيت بغسل المواعين في المطبخ وبعد ما خرجت امي لقيته دخل ورايا المطبخ يكلمني عم حمدي :انتي صعبانة عليا اوي يا هناء” انا :”ليه يا عم حمد...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
اسمي نادر لدي زوجة عم جميلة جمال غير عادي من أول يوم رايتها فيه و أنا صغير لم أكمل الرابعة عشرة أحسست أني أريدها بل وحسدت عملي على حظه! مرت سنين خمسة وأصبحت في التاسعة عشرة و زوجي عمي في الخامسة و الثلاثين امرأة طويله جميلة ممتلئة نوعاً ما طيزها كبيرة ومدوره وبزازها شامخة نافرة. بدأت حكايتي مع سكس المحارم و مع زوجة عمي النارية بعد ان التفت إلى قصص سكس المحارم وكنت من قبل أسخن على أمي وأحياناً أتشمم كيلوتها و حمالات صدرها فكانت بمجرد أن تخرج من حمامها أدخل أنا بعدها فالحس فى ثيابها المتسخة ثم أهرع لغرفتها أراقبها! بعد أن تزوج عمي تركت امي تلك المرأة الكبيرة المترهلة والتفت إلى إلهام زوجة عمي النارية التي كانت تعاملني بشئ من القسوة أحيانا واحيانا شيئا من اللين. كنا نسكن بيتاً واحدا وبدأت حكايتي معها بعد ان رحت أراقبها عائده من عملها وترتدى عباءاتها المتعددة الجميلة جدا على جسمها واحذينها الجميلة وجسمها الجميل! لم أدر لماذا كنت ولا زلت أعشق لعق لعق أحذية النسوان بشدة وتثيرني الجميلات منهن! كانت إلهام تسكن في الطابق الثالث من بيت العائلة و شقتنا أسفلها فكنت أنزل مخصوص في وقت خروجها من...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
أنا أسمي أنس عمري 18 سنة أنا شاب طويل القامة أبيض البشره أنا جميل لستو جميل جميل لاكن شكلي معقول أنا من عائلة غنيه أنا عائيلتي كبيره أنا أعيش مع أبي و أعمامي الخمسه كلهم متزوجين كانت تعيش عمتي معنا البالغيه من العمر 23 سنة كنا نعيش في منزل كبير جدا كلنا مع بعضنا المهم كنت في يوم من الأيام جالس في غرفتي أتصلت بي زوجة عمي طلبة مني أن أتي إلي الجناح الخاص بها هي و عمي في بيتنا عندما طرقت الباب فتحت لي الباب فارأيتو أمرأه أخري غير التي أعرفها فقالت لي سماح أدخل هذا كان أسم زوجة عمي انا لم أكمل لكم بعد أن فتحت سماح الباب كانت ترتدي روب نوم أبيض كان الروب شفاف و قصير كان يضهر لباسها الداخلي كانت ترتدي ستيان و كيلوت أحمر فا رأية صدرها الأبيض المتوسط الحجم و أفخادها الجميله و تلك العيون الخضراء كانت حاطه مكياج كامل كأنها تنتضر زوجها لتنام معه كان الوقت متأخر بعض الشئ طلبة مني أن أغير لها مصباح الغرفه ي دخلت الغرفه فارأيت سماح تقفل الباب و يسرعة البرق هجمة عليا و بدأة بي تقبيلي أنا فؤجئة بتصرفها هدا قلت لها مادا تفعلين قالت لي لا تخف زوجي مسافر و أستمرة في تقبيلي لم أجد نفسي ألا و زبي أنتصب كا...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
الجزء الرابع من قصة خالد وامه وخالته قصة سعودية تبين قالت من الكس الي طلعت منه ماما قلت لها اوكي امهم انا كان اول مرة انيك فيها في حياتي دخلته شوي شوي حتى تعودت علية امي لانها في البداية كانت تصارخ وتقول زبك كبير وايد زبك اكبر من زب ابوك وبعد ما تعودت علية اسرعت شوي شوي حتى حسيت امي اني راح اقذف ضغطت علي برجلها وما قدرت اطلعة وكبيت فيها بعد ما خلصت قلت لها ليش خليتني اكب فيكي يمكن يكون فية ولد انا مش ممكن اعمل معاكي مرة ثانية قالت لا ماما انا مسوية عملية بعد ما ولدت فيك بثلاث سنين شايلة الرحم لانى كنت مريضة عشان كذة ابوك تزوج علي لانه يبي عيال وانى ما اقدر احمل وقالت لي يله كمل نيك في الماما بس هذي المرة في الطيز بس بشويش لانه خرم طيزي كثير ظيق ما دخل فيه ولا زب واسعته شوي بصبعي بعدها دخلته بشويش انا زبي كان يالمني من كثر الضغط كيف امي كانت تصرخ حيل كان يالالمها كثير بس مش راضية اني اطلعه الى ان دخلته كله وتعودت علية بس سببت لها تشققات في الطيز يومين ما كانت تقدر تمشي طبيعي في اليوم الثاني اجت خالتي تنام معنى بالبيت وشافت امي تمشي كدة قالت لها شفيكي ريم قالت لها بعدين بقول لك...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
الجزء الثالث من قصة خالد وامه وخالته قصة سعودية النوم وخالتي اجت ترضع بنتها عشان تنام نزلت خالتي الفوطة الي كانت لابسها وربطتها على خصرها وصارو البزينها مكشوفين جدامي بدون أي غطاء وهي جالسة ترضع بنتها مش مغطية غير من الخصر الى الركب دخلت علينا أمي ولا كنا صاير شي وتقول لي شوف بنت خالتك كيف عطشان انا فهمتها انها تبيني اطالع بز خاتي في هذا اليوم زبي ما استراح ابدن كان كله مقوم وبعد هذا اليوم السكسي رحت تعبان من كثر الاستنماء ونمت صحتني امي يلة خلودي نروح نتسوق ماعندي ملابس زينة ونشتري المايوة رحنا انا وامي وخالتي السوق لاحظت انهم ما يدخلو اماكن البس العادي ما يدخلو الا اماكن الملابس السكسية المهم كان علي احاسب وبس لما رحنا البيت جلست امي تعرض علي الملابس الي جابتها تفاجات انها كام روب قصير على كام قميص نوم وكلوت وسنتيان شفاف وكام مايوة سباحة عبارة عن قطعتين سنتيان وكلوت سباحة على كم سنتيان وكلوت وشلحه عادية وقالت لي عطني رايك قلت لها حلوت تهريهم بالهنى قالتلي معاك وهي تضحك ضحكة غريبة شوي راحت لبست كلوت وسنتيان السباحة هي وخالتي وجو قالولي يلة قوم يامدرب علم امك السباحة وانا بحج...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
الجزء التاني من القصة خالد وامه وخالتة قصة سعودية لاحضت علي هذا قالت لي حبيبي خلود شفيك ما تاكل ليش انت موطبيعي قلت لها ولاشي حاس بعوار بالبطن بقوم اغسل وبنام تركتها شوي وجات لي الغرفة ها شلونك الحين حبيبي قلت لها الحين الحسن شوي قالت لي لحظة الجيب لك دواء تمسحه على بطنك وتصير كويس راحت جابت لي دواء شعبي وقالت لي ارفع ملابسك بمسح بطنك وظهرك كل هذا وهي خدعة انا ما فيني شي بس ما ابيها تعرف اني هايج عليها المهم رفعت الملابس ودلكت لي بطني عادي وقالت لي عطني الحين ظهرك وفتح رجلك شوي عشان اجلس جلست بس حسيت انه افخاذها العاريين يلامسون افخاذي ياعجبي فخذ امي يلامس فخذي انا كنت اول مرة المس مراة بهذي الطريقة في عمري زبي شب نار مب راضية تنطفي بس لحسن حظي انا كنت نايم علية وله كان فضحنا عدت هذي على خير رحت الحمام استنميت على امي ورجعت الغرفة ادور على شاحن الجوال تذكرت اني نسيته بالبحرين لحسن حظي امي معاها نفس نوع جوالي رحت غرفتها دقيت عليها الباب قالت لي ادخل فتحت الباب لقيتها بالكلوت والسنتيان قفلت الباب بسرعة ورجعت غرفتي بس كان الصورة في مخيلتي ولو انها كانت لمحة بسيطة سمعت أمي تنادي ...
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
خالد وامه وخالته قصة سعودية عرفكم في البداية على أبطال القصة, أنا خالد عمري 20 سنة وسيم طويل طولة 181 سم بنيتي الجسمية قوية رياضي ، أمي أميرة عمرها 39 سنة جسمها حلو موت مب عشان أهي أمي لا الكل يشهد اها بذالك جسمها مليان لاكن مب كثير يعني سكسي طويلة أنا طالع عليها أقصر مني بشوش بيضاء شعرها أسود غليظ يوصل لي تحت طيزها بشوي جسمها طري كثر واذا رقصت كل قطعة في جسمها يهتز وخصوصا بزازها وطيزها جسمها ناعم لانها مهتمه بنفسها كثير ، خالتي ريم عمرها 25 سنة طويلة ايضا جسمها مفصل تفصيل خصرها جذاب جدا وصدرها البارز الى الأمام كثير يلفت نظر أي واحد يطالعها و ياحظ ازواجهم فيهم ثنتينهم. تدور أحداث القصة: أنا خلصت المدرسة وتوجهت الى البحرين للدراسة والتى لاتبعد عن منطقة سكني في الشرقية سواء ساعة في السيارة في احدى الجامعات الخاصة وبعد سنتين من الدراسة والتأقلم مع جو الغربة حتى ولو كنت في وطن ليس بغريب على وطني من حيث العادات والتقاليد والجو العام وكانني بين اهلي وبعد سنتين أطر أبي الى السفر والعمل في دبي كرئيس لفرع من الشركة الأم في المملكة تزوج من زوجة ثانية من الأمارات واستقر هناك وترك امي ...